យល់ដឹង៖ ជាការពិត មនុស្សម្នាក់ត្រូវតែមានអាកប្បកិរិយាប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈនៅកន្លែងធ្វើការដើម្បីរក្សាឋានៈ និងកេរ្តិ៍ឈ្មោះរបស់ពួកគេ។ ខណៈពេលដែលមនុស្សមួយចំនួនបានបង្ហាញពីអាកប្បកិរិយាជាបុគ្គលិកល្អឥតខ្ចោះនៅក្នុងការិយាល័យនោះ អ្នកផ្សេងទៀតមិនដឹងថាតើពួកគេអាចធ្វើឱ្យមានការប្រមាថដល់កម្រិតណានោះទេ។ បុគ្គលិកប្រភេទនេះគ្រាន់តែមិនខ្វល់ពីអ្វីដែលអ្នកដទៃគិតដល់ពួកគេនោះទេ ដរាបណាពួកគេទទួលបានប្រាក់បៀវត្សរ៍របស់ពួកគេនៅចុងបញ្ចប់នៃថ្ងៃនោះ។ នេះអាចជាទស្សនវិស័យអវិជ្ជមាន និងពុលយ៉ាងខ្លាំងចំពោះអាជីពរបស់មនុស្សម្នាក់។
យ៉ាងណាមិញ ខាងក្រោមនេះ ជារឿងមួយចំនួន ដែលអ្នកមិនគួរធ្វើនៅកន្លែងធ្វើការ៖
១.និយាយដោយឮៗ ឬនិយាយទូរស័ព្ទខ្លាំងៗ
កន្លែងធ្វើការ មិនមែនជាកន្លែងរបស់អ្នកសម្រាប់និយាយរឿងល្ខោន ឬនិយាយដោយឮៗជាមួយមិត្តភក្តិ ឬក្រុមរបស់អ្នកនោះទេ។ ការមានការហៅទូរស័ព្ទអាចជារឿងធម្មតា ប៉ុន្តែវាមិនមែនមានន័យថា អ្នកត្រូវដាក់ចិត្តអ្នកដទៃឱ្យស្តាប់ការហៅទូរស័ព្ទរបស់អ្នកដែរនោះទេ។
២.និយាយដើមមនុស្សនៅកន្លែងធ្វើការ
ការនិយាយដើមរបស់អ្នកគ្រប់គ្រង មិត្តរួមការងារ និងមនុស្សផ្សេងទៀតនៅកន្លែងធ្វើការមិនមែនជាគំនិតល្អទេ។ វាគ្រាន់តែជាការគិតថា អ្នកជាមនុស្សមានគំនិតច្រើនក្នុងការនិយាយ ដែលមិនលើកលែងសូម្បីនិយាយដើមគេដើម្បី ជាការកម្សាន្ត។
៣.ពិនិត្យមើលបណ្ដាញសង្គមសឹងគ្រប់ពេល
ឈប់ឆែកទូរស័ព្ទរបស់អ្នកច្រើនម៉ោង ព្រោះអ្នកគួរតែធ្វើការនៅការិយាល័យរបស់អ្នកឱ្យល្អ ហើយកុំខ្ជះខ្ជាយពេលវេលាក្នុងការ លេងបណ្ដាញសង្គមរបស់អ្នកច្រើនពេក លុះត្រាតែវាជាផ្នែកមួយសំខាន់នៃការងាររបស់អ្នក។ ដូច្នេះអ្នកគួរលេងបណ្ដាញសង្គមរបស់អ្នក តែក្នុងអំឡុងពេលសម្រាកបានហើយ។
៤.មកធ្វើការទាំងឈឺ
ប្រសិនបើអ្នកគិតថា ការមកធ្វើការនៅពេលអ្នកឈឺបង្ហាញពីការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់អ្នកក្នុងការងារ អ្នកគិតខុសហើយ។ បើសិនអ្នកសម្រាកនៅផ្ទះវាជាង ព្រោះការនាំមេរោគទៅកន្លែងធ្វើការ គឺជាគំនិតអាក្រក់ណាស់។
៥.ទាក់ទងគូស្នេហ៍ក្នុងម៉ោងធ្វើការ
សូមកុំបង្កើតកន្លែងធ្វើការ ជាកន្លែងណាត់ជួបរបស់អ្នក! ទុកហ្គេមណាត់ជួបរបស់អ្នកទៅម៉ោងក្រៅម៉ោងធ្វើការល្អជាង។ ជាងនេះទៅទៀត ការនាំរឿងមកជជែកជាមួយមិត្តរួមការងាររបស់អ្នកនៅកន្លែងធ្វើការ អាចមានភាពឆ្គាំឆ្គង និងចម្លែកនៅពេលក្រោយ ប្រសិនបើអ្វីៗមិនដំណើរការ។
៦.មក office ទាំងគ្មានអារម្មណ៍
ប្រសិនបើអ្នកបានជប់លៀងកាលពីយប់មិញ ត្រូវប្រាកដថាអ្នកមានអារម្មណ៍ស្រស់ស្រាយ និងមានរបៀបរៀបរយ។ វាហាក់ដូចជាអ្នកមានបញ្ហាធ្ងន់ធ្ងរក្នុងការគ្រប់គ្រងខ្លួនរបស់អ្នក។ កុំឱ្យមនុស្សនៅកន្លែងធ្វើការរកឃើញរឿងនេះ។ ផ្ទុយទៅវិញ ត្រូវប្រុងប្រយ័ត្ន និងយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះបញ្ហានេះ។
ប្រភព៖ timesofindia