ទម្លាប់បង្ហោះរូប លើបណ្ដាញសង្គមយ៉ាងម៉េច? បង្ហាញថាអ្នក ជាមនុស្សបែបណា - TrueID

ទម្លាប់បង្ហោះរូប លើបណ្ដាញសង្គមយ៉ាងម៉េច? បង្ហាញថាអ្នក ជាមនុស្សបែបណា

December 16, 2022

កម្សាន្ត៖ តើទម្រង់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយតាមបណ្ដាញសង្គមរបស់អ្នក និយាយអ្វីខ្លះអំពីអ្នក? ខណៈពេលដែលយើងប្រហែលជាកំពុងប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដើម្បីលាក់ការភ័យខ្លាច ភាពអសន្តិសុខ និងការសង្ស័យលើខ្លួនឯង ការថតរូបសែលហ្វី និងការបង្ហោះរបស់យើងនៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម អាចបង្ហាញដោយសម្ងាត់នូវបុគ្គលិកលក្ខណៈពិតរបស់យើង និងរបៀបដែលចិត្តរបស់យើងពិតជាដំណើរការ។ តោះស្វែងយល់ពីអ្វីដែលបណ្តាញសង្គមរបស់អ្នក តើវាអាចប្រាប់អំពីបុគ្គលិកលក្ខណៈរបស់អ្នកអ្វីខ្លះ?

១.ប្រសិនបើអ្នកបង្ហោះរូប selfie ញឹកញាប់ពេក អ្នកជាមនុស្ស extroverts

ថ្វីដ្បិតតែរឿងមួយនេះ មិនមានគំនិតល្អក៏ដោយ ប៉ុន្តែមនុស្ស extroverts តែងតែសកម្មជាង នៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមជាងមនុស្ស introverts ។ បុគ្គល Extroverted ជាធម្មតា អាប់ដេតស្ថានភាពរបស់ពួកគេញឹកញាប់ ហើយបង្ហោះរូបថតច្រើនជាងអ្នកណែនាំនៅលើកម្មវិធីប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដ៏ពេញនិយម។ យោងតាម ការសិក្សាឆ្នាំ ២០២០ ជនបរទេស ងាយនឹងបង្ហោះខ្លឹមសារវិជ្ជមានបន្ថែមទៀត នៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមឥតឈប់ឈរ។ ការសិក្សា ក៏បានរកឃើញដែរថា មនុស្សប្រភេទនេះ តែងបង្ហាញភាពវិជ្ជមានជាមួយនឹងការបង្ហាញខ្លួនឯងនៅលើ Facebook។ ក្រៅពីការបង្ហោះ Status ញឹកញាប់ ជាងនេះមនុស្ស Extroverts មានមិត្តភក្តិតាមអ៊ីនធើណេតច្រើនជាងមនុស្ស Introverts ។ អ្នកស្រាវជ្រាវបានបន្ថែមថា «ក្រៅពីនេះ មនុស្សប្រភេទនេះ បានចុច Like សរសេរ Comment និងចុច Share នៅ News Feed ញឹកញាប់ជាងមនុស្ស introverts»។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការបង្ហោះញឹកញាប់ពេក ក៏អាចជាតម្រុយថាអ្នកជាមនុស្សច្រណែន។ នោះហើយជាអ្វីដែលបណ្តាញសង្គមរបស់អ្នក និយាយអំពីបុគ្គលិកលក្ខណៈរបស់អ្នក។

រូបតំណាង
រូបតំណាង

២.ប្រសិនបើអ្នកបង្ហោះរូបដូច Promote ខ្លួនឯង អ្នកជាមនុស្សងប់ងល់នឹងខ្លួនឯង

តើអ្នកមិនចូលចិត្តបង្ហោះរូប Selfie ទាំងនោះ ហើយរង់ចាំ Likes កើនឡើងច្រើនមែនទេ? ជាការប្រសើរណាស់ ការបង្ហោះរូប Selfie ប្រហែលជាមិនមានន័យថា អ្នកជាមនុស្សញៀននោះទេ ប៉ុន្តែវាត្រូវបានគេសង្កេតឃើញថា អ្នកនិយមចូលចិត្តថតរូប និងបង្ហោះរូប Selfie យ៉ាងច្រើន។ លើស​ពី​នេះ​ទៅ​ទៀត ពួក​គេ​បាន​ចែក​រំលែក​តែ​រូប​ថត​ដែល​ពួក​គេ​មើល​ទៅ​ល្អ​បំផុត ​ដើម្បី​ទទួល​បាន​ការ​ចាប់​អារម្មណ៍​កាន់​តែ​ច្រើន និងមានអ្នក​តាមដាន។ ដោយ​សារ​រូបភាព​ខ្លួន​ឯង​ដែល​បង្ហោះឡើង អារម្មណ៍​នៃ​ឧត្តមភាព ភាពជឿជាក់របស់​ពួកគេ ធ្វើឲ្យពួកគេមានអារម្មណ៍ថាខ្លួនឯងឡូយ អស្ចារ្យ ហើយ​និយម​​ចូលចិត្ត​បង្ហោះ​ខ្លឹមសារ​ ដែល​លើក​កម្ពស់​រូបភាព​ខ្លួនឯងតាម​ដែល​គេ​យល់​ឃើញ។

រូបតំណាង
រូបតំណាង

៣.ប្រសិនបើប្រវត្តិរូបរបស់អ្នកត្រូវបានបំពេញ អ្នកជាមនុស្សបើកចំហចំពោះបទពិសោធន៍ថ្មីៗ

អ្នកព្យាបាលចិត្តសាស្ត្រ និងជាអ្នកនិពន្ធ Amy Morin ជឿជាក់ថា មនុស្សដែលបំពេញព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេយ៉ាងហ្មត់ចត់នៅលើ Facebook ឬ Instagram ទំនងជាមានភាពបើកចំហខ្ពស់។ បុគ្គលដែលមានចរិតលក្ខណៈបើកចំហខ្ពស់ មានទំនោរចិត្តបើកចំហ មានឆន្ទៈទទួលយក និងស្វែងរកបទពិសោធន៍ថ្មីៗ ស្វែងរកភាពថ្មីៗ និងមានទំនោរចង់ដឹង ចង់ឃើញ ស្រមើស្រមៃ និងច្នៃប្រឌិត។ ការស្រាវជ្រាវ បង្ហាញថាមនុស្សបើកចំហទទួលយកអ្វីដែលថ្មី ហើយជារឿយៗចង់ដឹងចង់ឃើញ អំពីលក្ខណៈពិសេសផ្សេងៗ នៅលើវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម។ ដោយសារតែបុគ្គលិកលក្ខណៈច្នៃប្រឌិត និងការស្រមើស្រមៃរបស់ពួកគេ ពួកគេមានទំនោរបំពេញផ្នែកព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនទាំងស្រុងនៅលើ Facebook, Instagram, Twitter ជាដើម។  

រូបតំណាង
រូបតំណាង

៤.ប្រសិនបើអ្នកតែងតែអនុញ្ញាតឲ្យអ្នកដទៃ tagged អ្នក អ្នកជាមនុស្សមានភាពរួសរាយរាក់ទាក់

មិត្តភក្តិ​របស់​អ្នក​ តែងតែ​ tag ​អ្នក​ក្នុង​រូបថត​របស់​ពួកគេ ហើយ​អ្នក​គិត​ថា​វា​ឡូយ​មែន​ទេ? បន្ទាប់មក វាអាចបង្ហាញថា អ្នកបានបំពេញតម្រូវការរបស់អ្នកដទៃនៅចំពោះមុខអ្នកផ្ទាល់។ វា​ក៏​បង្ហាញ​ថា​អ្នក​មាន​បុគ្គលិក​លក្ខណៈ​ខ្ពស់​នៃ​ការ​ចុះសម្រុង​គ្នាផង​ដែរ​។ មនុស្សបែបនេះមានភាពរួសរាយរាក់ទាក់ និងអាណិតអាសូរ ជឿជាក់លើអ្នកដទៃយ៉ាងងាយស្រួល និងមានទំនោរសម្របខ្លួនទៅនឹងតម្រូវការរបស់អ្នកដទៃ។ ការស្រាវជ្រាវ បង្ហាញថា ១០% នៃទម្រង់ Facebook ដែលត្រូវបានគេ tag នៅក្នុងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម គឺខ្ពស់ជាងគួរឲ្យកត់សម្គាល់ក្នុងភាពយល់ស្របជាង ១០% ខាងក្រោម ។ នេះ​ជា​ការ​បង្ហាញ​យ៉ាង​ច្បាស់​ថា ការ​យល់ព្រម​គឺ​មាន​ទំនាក់ទំនង​ជា​វិជ្ជមាន​ជាមួយ​នឹង​ចំនួន​ tag ក្នុង Facebook។ 

រូបតំណាង
រូបតំណាង

៥.​ប្រសិន​បើ​អ្នក​បង្ហោះ​​រូប ​ Selfie បែបពណ៌សខ្មៅច្រើន អ្នកប្រហែលជាមនុស្ស​មាន​បញ្ហាផ្លូវចិត្តច្រើន

ក្នុង​ទម្លាប់​បង្ហោះ​រូបថត​ថ្មី​ឬ​រូបថត សខ្មៅ ស្ទើរតែ​រាល់ថ្ងៃ​នៅលើ Facebook ឬ Instagram វា​ជា​បុគ្គលិក​លក្ខណៈ​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​ងាយ​នឹង​ជួប​ប្រទះ​នឹង​អារម្មណ៍​អវិជ្ជមាន​ដូច​ជា ការថប់បារម្ភ ជំងឺធ្លាក់ទឹកចិត្ត អស្ថិរភាពអារម្មណ៍ ការបន្ទោសខ្លួនឯង ឆាប់ខឹង ជាដើម។ ការសិក្សាបង្ហាញថា មនុស្សដែលមានជំងឺសរសៃប្រសាទបង្ហោះរូបភាពជាច្រើន នៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ជាពិសេសរូបភាពដែលមានលក្ខណៈ monochromatic ឬសខ្មៅ ជាមធ្យោបាយស្វែងរកភាពត្រឹមត្រូវ ការកោតសរសើរ និងការទទួលយក។ Neuroticism ទាក់ទងនឹងការបង្ហោះរូបថតយ៉ាងទូលំទូលាយ និងអាល់ប៊ុមរូបថតដ៏សម្បូរបែប វាត្រូវបានគេជឿថា បុគ្គល neurotic ចូលចិត្តទំនាក់ទំនងកាន់តែច្រើនតាមរយៈរូបភាពនៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ខណៈដែលសេចក្តីថ្លែងការណ៍ឬមតិយោបល់អាចមានភាពចម្រូងចម្រាសនិងការថប់បារម្ភច្រើនជាងរូបភាព។ ពួកគេប្រើការថតរូប Selfie និងរូបភាព ដើម្បីបង្កើតកេរ្តិ៍ឈ្មោះសង្គមវិជ្ជមាន និងបង្ហាញខ្លួនឯងថារីករាយដូចអ្នកដទៃ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ឥរិយាបថប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់មនុស្សដែលមានជំងឺសរសៃប្រសាទ ភាគច្រើនគឺការយកតម្រាប់តាមអ្នកផ្សេង។

រូបតំណាង
រូបតំណាង

៦.ប្រសិនបើ instagram feed របស់អ្នក បានកែសម្រួលបានល្អ នោះអ្នកជាមនុស្សចេះប្រយ័ត្នប្រយែង

តើរូបថតរបស់អ្នកនៅលើ Instagram ឬ Facebook ត្រូវបានរៀបចំត្រឹមត្រូវទេ? បើមានហើយ ទំនងជាអ្នកមានមនសិការខ្ពស់។ មនុស្ស​ដែល​មាន​ចរិត​លក្ខណៈ​នេះ​ គឺ​ជា​មនុស្ស​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ឧស្សាហ៍​ព្យាយាម មាន​គោល​ដៅ​មាន​ការ​ប្រុង​ប្រយ័ត្ន និង​មាន​បំណង​ប្រាថ្នា​ខ្លាំង​ក្នុង​ការ​ធ្វើ​កិច្ចការ​មួយ​បាន​ត្រឹម​ត្រូវ។ ប្រសិនបើអ្នកជាបុគ្គលដែលមានសតិសម្បជញ្ញៈ នោះទំនងជាអ្នក មិនចំណាយពេលច្រើនលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនោះទេ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់អ្នក ត្រូវបានគ្រោងទុក និងរៀបចំយ៉ាងល្អ ដែលបណ្តាលឲ្យមានខ្លឹមសារ និងការបង្ហោះដែលបានជ្រើសរើស ពន្យល់ពីការសិក្សាមួយ ។

រូបតំណាង
រូបតំណាង

ប្រភព៖ themindsjournal

ទាក់ទងជាមួយ:
រូបភាព
អាន​បន្ថែម
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...