កម្សាន្ត៖ ក្លាយជាតារា នៅពេលដែលកាន់តែមានឈ្មោះល្បី ការរកចំណូល ព្រមទាំងការងារ ក៏ចេះតែចូលមករកពួកគេបានដោយងាយស្រួល និងអាចរកចំណូលបានច្រើនជាងធម្មតាផងដែរ។
ជាក់ស្ដែង បើងាកមកមើលតារាកូរ៉េទាំងប៉ុន្មានខាងក្រោមនេះ ពួកគេម្នាក់ៗ សុទ្ធតែត្រូវបានគេរាយការណ៍ថា ជាតារាដែលអាចរកប្រាក់ចំណូលបានច្រើនបំផុត តាមរយៈការថតផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
ពួកគេទាំងនោះ មានដូចខាងក្រោម៖
១.IU
កាសែត DongA Ilbo បានរាយការណ៍ថា សាជីវកម្មផ្សាយពាណិជ្ជកម្មកូរ៉េ (KOBACO) បានប្រកាសបញ្ជីតារាផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលប្រជាជនកូរ៉េពេញចិត្ត។ អង្គការនេះបានធ្វើការស្ទង់មតិលើអ៊ីនធើណេតលើមនុស្ស ២,០០០ នាក់ដែលមានអាយុពី ២០ ទៅ ៥៩ ឆ្នាំ។ ជាលទ្ធផល ៩.៥% នៃអ្នកឆ្លើយសំណួរសរុបបានជ្រើសរើស IU ។ តារាចម្រៀងស្រីរូបនេះ ក្លាយជាតារាផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលមានអ្នកពេញចិត្តជាងគេក្នុងឆ្នាំ ២០២២។ IU ទាក់ទាញការចាប់អារម្មណ៍ ក្នុងនាមជាឯកអគ្គរដ្ឋទូតសកលរបស់ Gucci ។ ក្នុងពេលជាមួយគ្នានេះនាងបានក្លាយជាអ្នកផ្សព្វផ្សាយរបស់ Woori Financial Capital, Kakao។ តារាស្រីរូបនេះបច្ចុប្បន្ន ជាតារាបង្ហាញម៉ូតម៉ាកយីហោ BYN Black Yak, New Balance, គ្រឿងសំអាង LG Household, Health Care និងគ្រឿងអលង្ការ J Estina។ កិច្ចសន្យាជាមួយម៉ាកល្បីនាំ IU ជាប្រភពចំណូលដ៏គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍។ Tatler Asia បាននិយាយថា IU មានទ្រព្យសម្បត្តិ ចំនួន ៤៥ លានដុល្លារ ដោយសារអាជីពច្រៀង សម្តែង និងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់នាង។
២.Kim Yuna
ក្នុងចំណាតថ្នាក់លេខ ២ ក្នុងបញ្ជីរបស់ KOBACO គឺ Kim Yuna ៦% នៃអ្នកដែលបានស្ទង់មតិជ្រើសរើសនាង។ Kim Yuna បានជាប់ចំណាត់ថ្នាក់កំពូលនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដែលពេញនិយមជាច្រើនឆ្នាំមកហើយ។ នាងបានសហការជាមួយម៉ាកធំៗជាច្រើនដូចជា Dior, SK Telecom, KB Financial Group។ J. Estina and It's Skin។ កាសែត Korea Times បានរាយការណ៍ថា ប្រាក់ឈ្នួលរបស់ Kim Yuna នៅក្នុងទីផ្សារផ្សាយពាណិជ្ជកម្មកូរ៉េ មានចាប់ពី ១ ពាន់លាន ដល់ ១.៤ ពាន់លានវ៉ុនក្នុងមួយពាណិជ្ជកម្ម។ ក្នុងឆ្នាំ ២០១៨ អ្នកជំនាញខាងឧស្សាហកម្ម បានព្យាករណ៍ថា នាងនឹងរកបានច្រើនជាង ១៦ ពាន់លានវ៉ុនក្នុងមួយឆ្នាំ។
៣.Yoo Jae Suk
ក្នុងចំណោមក្រុមមនុស្សដែលធ្វើការស្ទង់មតិដោយ KOBACO ៥% បានជ្រើសរើស Yoo Jae Suk។ លោកស្ថិតក្នុងបញ្ជីតារារកចំណូលបានច្រើនជាងគេទាំង ១០ នៅឆមាសទី ១ ឆ្នាំ ២០២២ ដែលបានបង្ហាញក្នុង កម្មវិធី TMI Show របស់ Mnet ។ យោងតាមកម្មវិធី Yoo Jae Suk ត្រូវបានគេប៉ាន់ប្រមាណថាអាចរកចំណូលបាន ៧.៧ ពាន់លានវ៉ុន នៅពេលបង្ហាញខ្លួនក្នុងកម្មវិធីផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងកម្មវិធីកម្សាន្តចំនួន ៩ ។
៤.Son Heung Min
ប្រាក់ចំណូលផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់កីឡាករ Son Heung Min ត្រូវបានប៉ាន់ប្រមាណថាមានចំនួន ១៥.៦ ពាន់លានវ៉ុន ( ១២ លានដុល្លារ ) ក្នុងមួយឆ្នាំ។ នៅឆ្នាំ ២០២២ អាជីវកម្មជាច្រើនស្ថិតក្នុងស្ថានភាពលំបាកនៅពេលដែលថ្លៃផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់កីឡាករប្រុស កើនឡើងយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ លោកបណ្ឌិត Trillion បាននិយាយថា លោកបានចំណាយប្រាក់ដល់ Son Heung Min រាប់ពាន់លានវ៉ុនជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ទោះជាយ៉ាងណា ក្រុមហ៊ុននេះត្រូវផ្អាកកិច្ចសហការជាមួយលោកនៅពេលតម្លៃឡើងថ្លៃពេក។ តាមរយៈការស្ទង់មតិរបស់ KOBACO អ្នកឆ្លើយសំណួរ ៤.៥% បានជ្រើសរើស Son Heung Min ជាអ្នកនៃមុខការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលពួកគេចូលចិត្ត។
៥.Jun Ji Hyun
ជាតារាចុងក្រោយនៅក្នុងបញ្ជី។ ៤.៥% នៃអ្នកឆ្លើយសំណួរបានជ្រើសរើសនាង។ យោងតាម Tatler Asia តារាស្រីរូបនេះរកបានប្រហែល ១ ពាន់លានវ៉ុន ក្នុងមួយកិច្ចសន្យាផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។ បច្ចុប្បន្ននាងសហការជាមួយម៉ាកធំៗមួយចំនួនដូចជា Alexander McQueen, Fila ជាដើម។
ប្រភព៖ zingnews