រថយន្តអគ្គិសនី SPECTRE របស់ ROLLS-ROYCE សម្រេចតេស្តរដូវរងា 55KM ពីរង្វង់អាក់ទិក! - TrueID

រថយន្តអគ្គិសនី SPECTRE របស់ ROLLS-ROYCE សម្រេចតេស្តរដូវរងា 55KM ពីរង្វង់អាក់ទិក!

April 18, 2022

ភ្នំពេញ៖ ការប្រកាសអំពីរថយន្ត Rolls-Royce ថ្មីទាំងអស់មានទម្ងន់នៃការរំពឹងទុក ប៉ុន្តែ Spectre គឺជាផលិតផល ដែលរំពឹងទុកបំផុតនៅក្នុងប្រវត្តិសាស្រ្តទំនើបរបស់ម៉ាក។ នេះគឺដោយសារតែវាមានច្រើនជាងផលិតផល។ វាគឺជានិមិត្តសញ្ញាសម្រាប់អនាគតអគ្គិសនីដ៏ភ្លឺស្វាងរបស់យើង ហើយវាតំណាងឱ្យការផ្លាស់ប្តូររញ្ជួយ នៅក្នុងបច្ចេកវិទ្យារថយន្តរបស់យើង។

វាគឺសម្រាប់ហេតុផលនេះដែលយើងបានបង្កើតកម្មវិធីសាកល្បងដែលមានសារៈសំខាន់ និងជាប្រវត្តិសាស្ត្រដូច Spectre ផ្ទាល់។ កិច្ចការដ៏វិសេសវិសាលនៃការអប់រំ Spectre ឱ្យគិត និងប្រព្រឹត្តដូចរថយន្ត Rolls-Royce នឹងគ្របដណ្តប់លើចម្ងាយផ្លូវ 2.5 លានគីឡូម៉ែត្រ ដែលជាការក្លែងធ្វើនៃការប្រើប្រាស់ជាង 400 ឆ្នាំសម្រាប់រថយន្ត Rolls-Royce ។ ថ្ងៃនេះខ្ញុំអាចបញ្ជាក់បានថា 25% នៃការធ្វើដំណើរនេះត្រូវបានបញ្ចប់ ហើយលទ្ធផលបានបំពេញតាមការរំពឹងទុកដ៏មហិច្ឆតាបំផុតរបស់យើង។

Torsten Müller-Ötvös នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុនRolls-Royce Motor Cars

“ការចម្រាញ់បច្ចេកវិទ្យារថយន្តអគ្គិសនីទាំងអស់ដែលគាំទ្រ Spectre ប្រឈមនឹងនិយមន័យនៃវិស្វកម្ម។ ការចាកចេញពីម៉ាស៊ីនចំហេះខាងក្នុងអនុញ្ញាតឱ្យយើងបង្កើនថាមពលដំណើរការនៃសមាសធាតុនីមួយៗរបស់យើងយ៉ាងសំខាន់ និងបង្កើតវិមជ្ឈការវៃឆ្លាត។ យើងសំដៅទៅលើយុគសម័យដែល មិនធ្លាប់មានពីមុនមកនេះ ដែលយើងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីស្ថាបត្យកម្មខ្សែថាមពលអេឡិចត្រូនិច និងអគ្គិសនីដែលមានទំនាក់ទំនងគ្នាច្រើនពហុប៉ុស្តិ៍ និងជា 'Rolls-Royce 3.0'។

“ភារកិច្ចរបស់យើងគឺបង្រៀនសមាសធាតុ និងប្រព័ន្ធនីមួយៗពីរបៀបគិត អាកប្បកិរិយា និងទំនាក់ទំនងដូចជា Rolls-Royce ដែលមើលឃើញពីចំណុចសំខាន់ផ្នែកវិស្វកម្មជាច្រើនពីសិក្ខាសាលាទៅក្នុងលំហឌីជីថល។ នៅទីនេះនៅក្នុង Arjeplog យើងបានកសាងមូលដ្ឋានគ្រឹះដ៏សំខាន់មួយដែលយើងនឹងបង្កើតរថយន្ត Rolls-Royce ពិតប្រាកដ។ នេះជាការបោះជំហានទៅមុខដ៏ធំមួយសម្រាប់ម៉ាកយីហោរបស់យើង ប៉ុន្តែសម្រាប់ការប្រើប្រាស់អគ្គិសនីផងដែរ បើទោះបីជា Spectre ស្ថិតក្នុងវ័យកុមារក៏ដោយ ខ្ញុំអាចបញ្ជាក់ថា បច្ចេកវិទ្យានេះអាចផ្ទុកនូវបទពិសោធន៍របស់ Rolls-Royce បាន។

លោកMihiar Ayoubi នាយកផ្នែកវិស្វកម្ម Rolls-Royce Motor Cars

ROLLS-ROYCE SPECTRE ផ្ទៃខាងក្រោយ

នៅខែកញ្ញា ឆ្នាំ2021 ក្រុមហ៊ុន Rolls-Royce Motor Cars បានធ្វើសេចក្តីប្រកាសជាប្រវត្តិសាស្ត្រថា ខ្លួននឹងចាប់ផ្តើមផលិតផលដ៏សំខាន់បំផុតរបស់ខ្លួនចាប់តាំងពីថ្ងៃទី 4 ខែឧសភា ឆ្នាំ 1904 នៅពេលដែលស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុនម៉ាកល្បី Charles Rolls និងលោក Sir Henry Royce បានយល់ព្រមថាពួកគេនឹងបង្កើត" រថយន្តដ៏ល្អបំផុតនៅក្នុងពិភពលោក"។ រថយន្ត Rolls-Royce Spectre។

ខណៈពេលដែលRolls-Royce បានបង្កើតកេរ្តិ៍ឈ្មោះសម្រាប់ការបង្កើតនូវអ្វីដែលត្រូវបានពិពណ៌នាជាទៀងទាត់ថាជា "រថយន្តល្អបំផុតនៅក្នុងពិភពលោក" ដោយប្រើម៉ាស៊ីនចំហេះខាងក្នុង គំនិតនៃការប្រើប្រាស់អគ្គិសនីគឺជាអ្វីមួយដែលធ្លាប់ស្គាល់ម៉ាកយីហោនេះ។ Henry Royce បានចាប់ផ្តើមជីវិតជាវិស្វករអគ្គិសនី ហើយបានលះបង់ជីវិតជាច្រើនរបស់គាត់ ដើម្បីបង្កើតម៉ាស៊ីនចំហេះខាងក្នុង ដែលក្លែងធ្វើលក្ខណៈរបស់រថយន្តអគ្គិសនីដូចជា ការរត់ស្ងាត់ កម្លាំងបង្វិលជុំភ្លាមៗ និងអារម្មណ៍នៃប្រអប់លេខគ្មានទីបញ្ចប់។

ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ទំនាក់ទំនងជាមួយស្ថាបនិករបស់ម៉ាក្សគឺកាន់តែស៊ីជម្រៅ។ នៅពេលដែល Charles Rolls បើកឡានអគ្គីសនីឆ្នាំ 1900 ដែលមានឈ្មោះថា Columbia គាត់បានធ្វើការព្យាករណ៍មួយថា “ឡានអគ្គីសនីគឺគ្មានសំលេងរំខាន និងស្អាតឥតខ្ចោះ។ មិនមានក្លិនឬ រំញ័រទេ។ ពួកគេគួរតែមានប្រយោជន៍ខ្លាំងណាស់ នៅពេលដែលស្ថានីយ៍សាកថ្មថេរអាចត្រូវបានរៀបចំ»។ Spectre គឺជាការសម្រេចនៃទំនាយនេះ។

Spectre ក៏តំណាងឱ្យការសន្យាដែលបានរក្សាទុក។ ក្នុងឆ្នាំ 2011 Rolls-Royce បានបង្ហាញនូវគំនិតពិសោធន៍ Phantom អគ្គិសនីពេញលេញដែលមានឈ្មោះថា 102EX។ នេះត្រូវបានបន្តដោយ 103EX ដែលជាការសិក្សាការរចនាដ៏អស្ចារ្យដែលរំពឹងថានឹងមានអនាគតអគ្គិសនីដ៏ក្លាហានសម្រាប់ម៉ាក។ រថយន្តពិសោធន៍ទាំងនេះបានជំរុញឱ្យមានការចាប់អារម្មណ៍យ៉ាងខ្លាំងពីសំណាក់អតិថិជន Rolls-Royce។ ពួក​គេ​មាន​អារម្មណ៍​ថា​លក្ខណៈ​របស់​ម៉ាស៊ីន​អគ្គិសនី​នឹង​សម​ឥតខ្ចោះ​ជាមួយ​ម៉ាក​យីហោ។ នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Rolls-Royce លោក Torsten Müller-Ötvös បានឆ្លើយតបទៅនឹងការសន្យាដែលមិនច្បាស់លាស់មួយថា Rolls-Royce នឹងប្រើប្រាស់ថាមពលអគ្គីសនីដោយចាប់ផ្តើមទសវត្សរ៍នេះ។

នៅខែកញ្ញា ឆ្នាំ2021 ការព្យាករណ៍របស់ Charles Rolls និងការសន្យារបស់ Torsten Müller-Ötvös បាននាំឱ្យមានពេលវេលាជាប្រវត្តិសាស្ត្រ។ ក្រុមហ៊ុន Rolls-Royce បានបញ្ជាក់ថា ខ្លួនបានចាប់ផ្តើមការ សាកល្បងរថយន្ត Rolls-Royce ដែលប្រើថាមពលអគ្គីសនីដំបូងគេក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រ Spectre។ កិច្ចការដ៏វិសេសវិសាលនេះ នឹងក្លាយជាកម្មវិធីសាកល្បងដែលទាមទារបំផុតដែលមិនធ្លាប់មានដោយ Rolls-Royce ហើយនឹងមានចម្ងាយ 2.5 លានគីឡូម៉ែត្រ ដែលក្លែងធ្វើការប្រើប្រាស់ច្រើនជាង 400 ឆ្នាំសម្រាប់ Rolls-Royce ជាមធ្យម។

ROLLS-ROYCE SPECTRE ការធ្វើតេស្តរដូវរងា

រថយន្តRolls-Royce ថ្មីតែងតែចាប់ផ្តើមជីវិតរបស់ខ្លួនក្នុងរដូវរងា។ សីតុណ្ហភាពនៅរោងចក្រ Bespoke ដែលប្រើប្រាស់ដោយម៉ាក ដែលមានទីតាំងនៅ Arjeplog ប្រទេសស៊ុយអែត ចម្ងាយត្រឹមតែ 55km ពីរង្វង់អាកទិក ធ្លាក់ចុះដល់ -26 អង្សាសេ ហើយត្រជាក់បន្ថែមទៀតដល់ -40 អង្សារសេ។

មានហេតុផលជាច្រើនសម្រាប់ការដាក់បញ្ចូលផលិតផលរបស់ម៉ាកដល់កម្រិតខ្លាំងបែបនេះ។ នៅពេលដែលគំរូដំបូងត្រូវបានសាងសង់ វិស្វករធ្វើការធ្វើតេស្តជាមូលដ្ឋានក្នុងលក្ខខណ្ឌធ្ងន់ធ្ងរ ដើម្បីធានាថាប្រព័ន្ធនីមួយៗ ដំណើរការ និងដំណើរការនៅកម្រិតមូលដ្ឋាននៅក្នុងបរិយាកាសអាកាសធាតុត្រជាក់។ ការធ្វើតេស្តនេះត្រូវបានរួមបញ្ចូលជាមួយនឹងការចាប់ផ្តើមនៃដំណើរការចម្រាញ់ ដែលជា 'មេរៀន' ដំបូងនៅក្នុងសាលាបញ្ចប់ ដែលនឹងបង្កើតមូលដ្ឋានគ្រឹះនៃរថយន្តម៉ូតូដែលសក្តិសមនៃម៉ាកយីហោ។

នេះចាប់ផ្តើមជាមួយនឹងដំណើរការដែលជារឿងធម្មតាសម្រាប់ឧស្សាហកម្មរថយន្តដូចជាការធ្វើតេស្តសំលេងរំខាន រំញ័រ និងកម្លាំងខ្លាំង។ អថេរដែលជះឥទ្ធិពលលើនេះគឺមានច្រើនប្រភេទ ដែលរាប់ចាប់ពីវត្ថុធាតុដើមដែលបានជ្រើសរើសសម្រាប់សមាសធាតុផ្នែករឹងសំខាន់ៗ រហូតដល់ដង់ស៊ីតេនៃកៅស៊ូទ្វារ សមាសធាតុប៊ូស សម្ភារៈតោង និងសូម្បីតែលក្ខណៈសម្បត្តិនៃសម្ភារៈភ្ជាប់។ ដំណើរការនៃអថេរទាំងនេះអាចផ្លាស់ប្តូរគួរឱ្យកត់សម្គាល់នៅពេលដែលទទួលរងនូវសីតុណ្ហភាពខ្លាំង - ដូចគ្នានេះដែរប្រសិទ្ធភាពនៃកំដៅខ្យល់ ប្រព័ន្ធម៉ាស៊ីន ត្រជាក់ និងប្រព័ន្ធត្រជាក់របស់រថយន្ត។

ក្នុងនាមជាម៉ាកយីហោប្រណីតពិតប្រាកដ មានធាតុផ្សំបន្ថែមនៃការធ្វើតេស្តរដូវរងារ ដែលមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងចំពោះ Rolls-Royce។ នេះត្រូវបានកំណត់ដោយវិស្វកររបស់ម៉ាកថាជា 'ពេលវេលាថយចុះ' ដែលអនុញ្ញាតឱ្យមានភាពត្រឹមត្រូវ និងការគ្រប់គ្រងមិនគួរឱ្យជឿក្នុងការបង្កើតបទពិសោធន៍ Rolls-Royce ដោយប្រើប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងតួរបស់ Spectre ការគ្រប់គ្រងថាមពល និងការគ្រប់គ្រងអេឡិចត្រូនិច។

ដោយការបើកបរលើផ្ទៃទំនាបដូចជាព្រិល និងទឹកកក និងចេតនាធ្វើឱ្យ Spectre អស្ថិរភាព វិស្វករអាចបង្កើតកាលៈទេសៈក្នុងល្បឿនទាប ដែលជាធម្មតាកើតឡើងក្នុងល្បឿនលឿន។ នេះអាចត្រូវបានពិនិត្យ និងណែនាំក្នុងស្ថានភាព និងក្នុងចលនាយឺត ក្នុងការធ្វើដូច្នេះ ការបង្កើនប៉ារ៉ាម៉ែត្រ និងការបញ្ចប់ដំណើរការរថយន្តក្នុងអាកាសធាតុត្រជាក់នៅក្នុងតំបន់ដូចជា ការគ្រប់គ្រង ស្ថេរភាព ការព្យាករណ៍ និងប្រណិតភាព ដែលកំណត់បទពិសោធន៍ Rolls-Royce។

ពេលវេលាកាន់តែកើនឡើងអាចឱ្យវិស្វករបង្កើតព័ត៌មានលម្អិតដែលមិនអាចប្រៀបផ្ទឹមបាននៅក្នុងការឆ្លើយតបរបស់រថយន្ត ដើម្បីធ្វើដូច្នេះបានបង្រៀន Spectre ឱ្យគិតអាកប្បកិរិយា និងទំនាក់ទំនងដូចជារថយន្ត Rolls-Royce ដែលសក្តិសមសម្រាប់ម៉ាកយីហោ។ បន្ទាប់ពីការសាកល្បងជាងកន្លះលានគីឡូម៉ែត្រ ឥឡូវនេះ 25% នៃដំណើរការនេះត្រូវបានបញ្ចប់ហើយ។

ROLLS-ROYCE SPECTRE ROLLS-ROYCE 3.0

Rolls-Royce 3.0 តំណាងឱ្យការចាប់ផ្តើមនៃអនាគតអគ្គិសនីដ៏អង់អាចរបស់ម៉ាក។ ពាក្យ 'Rolls-Royce 3.0' គឺសំដៅលើវឌ្ឍនភាពនៃម៉ាកយីហោក្នុងអំឡុងពេលនៃការបង្កើតឡើងវិញរបស់ខ្លួន ដែលបានចាប់ផ្តើមនៅទីក្រុង Goodwood រដ្ឋ West Sussex នៅថ្ងៃទី 1 ខែមករា ឆ្នាំ 2003។ រថយន្ត Rolls-Royce ដំបូងបង្អស់របស់ Goodwood គឺ Phantom ហើយវាត្រូវបានគាំទ្រដោយស្ថាបត្យកម្ម Bespoke ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់វា។ នេះគឺជា Rolls-Royce 1.0។ បន្ទាប់ពីនេះ ស្ថាបត្យកម្មស៊ុមអាលុយមីញ៉ូមថ្មី និងអាចបត់បែនបានខ្ពស់ត្រូវបានបង្កើតឡើង ដែលអាចត្រូវបានកែសម្រួលសម្រាប់កម្មវិធីជាច្រើន រួមទាំងគម្រោង Phantom, Cullinan, Ghost និង Coachbuild បច្ចុប្បន្ន។ នេះគឺជា Rolls-Royce 2.0 ។ Rolls-Royce 3.0 គឺជាការរួមបញ្ចូលនៃរថភ្លើងថាមពលអគ្គិសនីពេញលេញ និងវិមជ្ឈការវៃឆ្លាតទៅក្នុងស្ថាបត្យកម្មរបស់ម៉ាក។

នៅក្នុងលក្ខខណ្ឌនៃសមាសភាគភាពសាមញ្ញនៃរថយន្តបានកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំង។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ តម្រូវការផ្នែកវិស្វកម្ម Spectre នៃការបញ្ជូនរថយន្តដែលមិនបានសិក្សានេះទៅសាលា Rolls-Royce គឺពិតជាមិនអាចប្រៀបផ្ទឹមបាន។ និយមន័យនៃវិស្វកម្មបានផ្លាស់ប្តូរ។ ជាប្រវត្តិសាស្ត្រវិស្វកម្មរថយន្ត Rolls-Royce បានកើតឡើងនៅក្នុងរោងចក្រ។ Spectre មើលឃើញចំណុចស្នូលនេះទៅក្នុងលំហឌីជីថល។

Spectre គឺជារថយន្ត Rolls-Royce ដែលមានទំនាក់ទំនងគ្នាច្រើនបំផុតមិនធ្លាប់មាន ហើយសមាសធាតុ នីមួយៗនៅក្នុងវាមានភាពឆ្លាតវៃជាង Rolls-Royce ជំនាន់មុនៗទាំងអស់។ វាមានលក្ខណៈពិសេស 141,200 ទំនាក់ទំនងអ្នកផ្ញើ-អ្នកទទួល និងមានមុខងារច្រើនជាង 1,000 ជាមួយនឹងមុខងាររងច្រើនជាង 25,000។ តាមការប្រៀបធៀប Phantom មានទំនាក់ទំនងអ្នកផ្ញើ-ទទួលចំនួន 51,000 មុខងារ 456 និងអនុអនុគមន៍ចំនួន 647។

ភាពវៃឆ្លាតដែលកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងនៃស្ថាបត្យកម្មអេឡិចត្រូនិច និងអគ្គិសនីរបស់ Spectre អនុញ្ញាតឱ្យមានការផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានលម្អិតដោយឥតគិតថ្លៃ និងដោយផ្ទាល់រវាងមុខងារ 1,000+ នេះដោយមិនមានដំណើរការកណ្តាល។ ខណៈពេលដែលនេះតម្រូវឱ្យវិស្វករបង្កើនប្រវែងនៃខ្សែពីប្រហែល 2 គីឡូម៉ែត្រ នៅក្នុង ផលិតផល Rolls-Royce ដែលមានស្រាប់ដល់ 7 គីឡូម៉ែត្រក្នុង Spectre ហើយដើម្បីសរសេរក្បួនដោះស្រាយច្រើនជាង 25 ដង វាផ្តល់នូវជំហានឆ្ពោះទៅមុខដ៏សំខាន់សម្រាប់ម៉ាក។ ការគ្រប់គ្រងជាក់លាក់មួយអាចត្រូវបានបង្កើតឡើងសម្រាប់សំណុំមុខងារនីមួយៗ ដែលអនុញ្ញាតឱ្យមានកម្រិតនៃការលម្អិត និងការកែលម្អដែលមិនធ្លាប់មានពីមុនមក ដែលអនុញ្ញាតឱ្យមានអ្វីដែលអ្នកឯកទេសខាងតួរថយន្ត Rolls-Royce បានហៅរួចហើយថា "Rolls-Royce ក្នុងនិយមន័យខ្ពស់"។

ROLLS-ROYCE SPECTRE ស្ថាបត្យកម្ម

ក្នុងការបង្កើតការរចនាសម្រាប់ Spectre រចនាប័ទ្មរាងកាយដែលមានសមាមាត្រដ៏សប្បុរស និងអារម្មណ៍ខ្ពស់ត្រូវបានជ្រើសរើស។ នេះអាចដំណើរការបានតែជាមួយស្ថាបត្យកម្មស៊ុមលំហអាលុយមីញ៉ូមទាំងអស់របស់ម៉ាកប៉ុណ្ណោះ។ ជាការពិតណាស់មាត្រដ្ឋាននេះគឺហួសពីរថយន្តសហសម័យផ្សេងទៀត ដែលវាត្រូវបានគេកំណត់ថាជា Electric Super Coupé។ វាគឺជាជំនឿរបស់យីហោដែលថាមានផលិតផលសហសម័យតែមួយគត់ដែលកាន់កាប់កន្លែងនេះ - Phantom Coupé។ អ្នករចនារបស់ម៉ាកចាត់ទុក Spectre ជាអ្នកស្នងតំណែងខាងវិញ្ញាណរបស់ Phantom Coupé។

ជាការពិតណាស់ នៅពេលដែលនិយាយអំពីការរចនាម៉ូដ Spectre អ្នករចនារបស់ម៉ាកបានពិចារណាលើវិមាត្រ និងអារម្មណ៍នៃ Phantom Coupé និង coupé ដ៏អស្ចារ្យផ្សេងទៀតពីអតីតកាលរបស់ Rolls-Royce។ ពួកគេមិនត្រឹមតែបង្កើតអារម្មណ៍នេះជាមួយនឹងរូបភាព និងទំហំដ៏លឿនរបស់ Spectre ប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែពួកគេថែមទាំងបានអនុវត្តមុខងាររចនាសំខាន់ៗរបស់ Phantom Coupé ផងដែរ៖ ចង្កៀងមុខបំបែក ជានិមិត្តរូបដែលជាគោលការណ៍រចនាដែលក្រុមហ៊ុន Rolls-Royce បានកាន់កាប់អស់ជាច្រើនទសវត្សរ៍មកហើយ។

ប្រភេទការរចនានេះត្រូវបានជ្រើសរើសនៅក្នុងការពិគ្រោះយោបល់ជាមួយអតិថិជនរបស់ម៉ាកដែលបានរកឃើញគំនិតនៃរថយន្ត Phantom-scale Electric Super Coupé ដែលមានភាពទាក់ទាញខ្លាំង។ ទោះជាយ៉ាង ណាក៏ដោយការសម្រេចចិត្តដើម្បីបន្តសោភ័ណភាពនេះក៏ជាយុទ្ធសាស្ត្រផងដែរ។

អ្នកដឹកនាំនៅក្នុងម៉ាកនេះចង់ឱ្យរថយន្ត Rolls-Royce អគ្គិសនីដំបូងបង្អស់មានភាពរំជើបរំជួលខ្លាំង ដែលជាអ្វីដែលបង្ហាញថាបច្ចេកវិទ្យាថាមពលអគ្គិសនីអាចផ្តល់នូវការសន្យានៃរចនាប័ទ្មដ៏អស្ចារ្យទាក់ទាញ។ ខណៈពេលដែល Spectre តំណាងឱ្យពេលវេលាប្រវត្តិសាស្ត្រសម្រាប់ Rolls-Royce វាក៏ជាពេលវេលាប្រវត្តិសាស្ត្រ សម្រាប់ការប្រើប្រាស់អគ្គិសនីផងដែរ - ឥឡូវនេះបច្ចេកវិទ្យាអាចផ្ទុកនូវបទពិសោធន៍ Rolls-Royce បាន។

ភាពបត់បែននៃស្ថាបត្យកម្មកម្មសិទ្ធិរបស់ Rolls-Royce ដែលត្រូវបានបម្រុងទុកសម្រាប់ការប្រើប្រាស់ផ្តាច់មុខរបស់ម៉ាករថយន្ត និងមិនគាំទ្ររថយន្តទីផ្សារដ៏ធំ អាចឱ្យការរចនាផ្នែកខាងក្រៅអាចផ្ទុកនូវទំហំដែលត្រូវការដើម្បីបង្កើតវត្តមានរបស់ Rolls-Royce ពិតប្រាកដ។ នេះគ្រាន់តែជាទំហំកង់របស់ Spectre - វានឹងក្លាយជារថយន្ត coupé ដំបូងគេដែលបំពាក់ដោយកង់ទំហំ 23 អ៊ីញចាប់តាំងពីឆ្នាំ 1926។

ភាពបត់បែននៃស្ថាបត្យកម្មរបស់ម៉ាកក៏ជួយឱ្យអ្នករចនាអាចបង្ហាញពីបទពិសោធន៍ coupé ផងដែរ។ ដោយ​ការ​ដាក់​កម្រាលផ្លូវរាប​នៅ​ពាក់​កណ្តាល​ជាជាង​នៅ​ពីលើ​ ឬ​ក្រោមនោះ មានលំហូជ្រែកខ្យល់​​ខ្ពស់​សម្រាប់​ថ្ម​ ដែល​ផ្តល់​ទម្រង់​ផ្ទៃ​ក្រោម​យ៉ាង​រលូន។ ដូចគ្នានេះដែរ វាបង្កើតកន្លែងអង្គុយទាប និងបទពិសោធន៍កាប៊ីនដែលរុំព័ទ្ធ។

តាមរយៈការផ្លាស់ប្តូរទីតាំងក្បាលម៉ាស៊ីន អ្នករចនា និងវិស្វករក៏អាចធ្វើឱ្យកាន់តែស៊ីជម្រៅនូវទីតាំងផ្ទាំងគ្រប់គ្រង ទៅកាន់អ្នកដំណើរពិតប្រាកដ។ នេះត្រូវបានពង្រីកជាមួយនឹងកញ្ចក់ទាបខ្លាំង និងទម្រង់លំហូរខ្យល់មានប្រសិទ្ធភាពមិនគួរឱ្យជឿ។ នេះរួមជាមួយនឹងដំណោះស្រាយរចនាដ៏ឆ្លាតវៃផ្សេងទៀតដូចជា រូបគំនូរជីវចល Spirit of Ecstasy ដែលបានកែសម្រួលតាមអាកាស រួមចំណែកដល់មេគុណអូសទាញ (cd) ត្រឹមតែ 0.26 នៅក្នុងគំរូដើមដំបូង។

ទីតាំងថ្មដែលត្រូវបានបើកដោយស្ថាបត្យកម្មរបស់ ម៉ាកដោះសោអត្ថប្រយោជន៍មួយផ្សេងទៀតដែលសមស្របជាមួយនឹងបទពិសោធន៍របស់ Rolls-Royce។ តាមរយៈការបង្កើតខ្សែភ្លើង និងបណ្តាញបំពង់រវាងកំរាលជើងរថយន្ត និងដំបូលនៃថ្ម វិស្វករបានបង្កើតមុខងារបន្ទាប់បន្សំសម្រាប់ថ្មគឺ 700kg នៃការបញ្ចេញសំឡេង។

ROLLS-ROYCE SPECTRE កិច្ចការក្រៅផ្លូវការនៅតែបន្ត

ជាមួយនឹងដំណាក់កាលសាកល្បងរដូវរងាបានបញ្ចប់ Spectre នឹងបន្តកម្មវិធីសាកល្បងសកលរបស់ខ្លួន។ Electric Super Coupé នៅតែត្រូវបញ្ចប់ជិតពីរលានគីឡូម៉ែត្រ មុនពេលវិស្វកររបស់ម៉ាកនឹងពិចារណាការងារនេះពេញលេញ មុនពេលការចែកចាយអតិថិជនលើកដំបូងនៅក្នុងត្រីមាសទី 4 ឆ្នាំ 2023៕

[English Below]

ALL-ELECTRICROLLS-ROYCE SPECTRE CONCLUDES

WINTER TESTING55KM FROM ARCTIC CIRCLE

30 March 2022, Arjeplog, Sweden

●       All-electric Rolls-Royce concludes wintertesting 55km from Arctic Circle

●       Spectre endures -40˚C temperatures atspecialist facility in Arjeplog, Sweden

●       25% of 2.5 million km testing programme,simulating 400 years of use, now complete

●       Rolls-Royce aluminium spaceframeArchitecture of Luxury confirmed

●       Emotional design, size and ‘split’ lampscreate spiritual successor to Phantom Coupé

●       ‘Rolls-Royce 3.0’ heralds new era ofdigital drivetrain and chassis engineering

●       Decentralised Intelligence created toharmonise 141,200 sender-receiver relations

●       Architecture unlocks secondary batteryfunction: 700kg of sound deadening

“The announcement of every new Rolls-Roycemotor car carries a great weight of expectation, but Spectre is unquestionablythe most anticipated product in the marque’s modern history. This is because itis much more than a product. It is a symbol for our bright, bold electricfuture, and it represents a seismic shift in our powertrain technology.

It is for this reason that we have created a testingprogramme that is as significant and historical as Spectre itself. Theextraordinary undertaking of educating Spectre to think and behave like aRolls-Royce will cover 2.5 million kilometres, which is a simulation of morethan 400 years of use for a Rolls-Royce. Today, I can confirm that 25% of thisjourney is now complete, and the results have met our most ambitiousexpectations.” Torsten Müller-Ötvös, Chief Executive Officer, Rolls-Royce Motor Cars

“Refining the all-electric drivetrain thatunderpins Spectre challenges the very definition of engineering. The departurefrom internal combustion engines allows us to significantly increase theprocessing power of our individual components and create a DecentralisedIntelligence. We refer to this unprecedented era, where we benefit from amulti-control, multi-channel and highly interconnected electronic and electricpowertrain architecture, as ‘Rolls-Royce 3.0’.

“Our task is to teach each component andsystem how to think, behave and communicate like a Rolls-Royce, which sees muchof the engineering pivot from workshops into the digital space. Here inArjeplog we have built a significant foundation on which we will create a trueRolls-Royce. This is a big step forward for our brand, but also forelectrification – even though Spectre is in its infancy, I can confirm that thetechnology is able to contain the Rolls-Royce experience.”Mihiar Ayoubi, Director of Engineering,Rolls-Royce Motor Cars

ROLLS-ROYCE SPECTRE: BACKGROUND

In September 2021, Rolls-Royce Motor Cars made anhistorical announcement that it would launch its most important product since 4thMay 1904, when the marque’s founders Charles Rolls and Sir Henry Royce agreedthat they would create “the best car in the world”. The Rolls-RoyceSpectre. 

While Rolls-Royce has built a reputation for creatingwhat are regularly described as “the best cars in the world” using internalcombustion engines, the idea of electrification is something that is familiarto the brand. Henry Royce began life as an electrical engineer and dedicatedmuch of his life to creating internal combustion engines that simulated thecharacteristics of an electric car – silent running, instant torque, and thesensation of one endless gear.

Yet, the connection with the marque’s founders is fardeeper. When Charles Rolls drove a 1900 electric car named the Columbia, hemade a prophecy: “The electric car is perfectly noiseless and clean. There isno smell or vibration. They should become very useful when fixed chargingstations can be arranged”. Spectre is the fulfilment of this prophecy.

Spectre also represents a promise kept. In 2011,Rolls-Royce showcased a fully electric Experimental Phantom concept named102EX. This was followed by 103EX, a dramatic design study that anticipated abold electric future for the marque. These experimental cars promptedsignificant interest from Rolls-Royce clients. They felt that thecharacteristics of an electric powertrain would fit perfectly with the brand.Rolls-Royce Chief Executive Officer, Torsten Müller-Ötvös, responded to thiswith an unambiguous promise: Rolls-Royce will goelectric, starting this decade.

In September 2021, CharlesRolls’ prophecy and Torsten Müller-Ötvös’promise led to an historical moment. Rolls-Royce confirmed that it hadcommenced testing of the first all-electric Rolls-Royce in history, Spectre.This extraordinary undertaking would be the most demanding testing program everconceived by Rolls-Royce and would span 2.5 million kilometres, simulating morethan 400 years of use for a Rolls-Royce, on average.

ROLLS-ROYCE SPECTRE: WINTERTESTING

A new Rolls-Royce motor car always begins its life inwinter. Temperatures at the Bespoke facility used by the marque, located inArjeplog, Sweden, just 55km from the arctic circle, drop to -26 degreescentigrade and are further cooled to -40 degrees centigrade.

There are several reasons for subjecting the marque’sproducts to such extremes. When the first prototypes are built, engineersperform very basic tests in extreme conditions to ensure that each system isoperational and functions at a basic level in a cold weather environment. Thistest is combined with the beginnings of the refinement process – the first‘lessons’ in a finishing school that will form the foundations of a motor carworthy of the marque.

This begins with processes that are common to theautomotive industry such as noise, vibration and harshness tests. The variablesthat affect this are manifold, spanning from the materials selected for majorhardware components to the density of the door rubbers, bushing compounds,fastening materials and even properties of bonding agents. The performance ofthese variables can change considerably when subjected to extreme temperatures– likewise the efficiency of the motor car’s heating, ventilation, airconditioning and cooling systems.

As a true luxury brand, there is an additionalcomponent of winter testing that is of great importance to Rolls-Royce. This isdefined by the marque’s engineers as ‘de-escalated time’, which enablesincredible accuracy and control in creating the Rolls-Royce experience usingSpectre’s chassis control systems, powertrain management and electronicscontrol.

By driving on low traction surfaces such as snow andice and wilfully destabilising Spectre, the engineers can create dynamiccircumstances at low speeds that would ordinarily occur at high speeds. Thiscan be reviewed and guided in situ and in slow motion, in doing soparametrising and finessing cold-weather vehicle performance in areas such ashandling, controllability, stability, predictability and the ‘waftability’ thatdefines the Rolls-Royce experience.

De-escalated time enables engineers to createunparalleled detail in the motor car’s response, in doing so schooling Spectreto think, behave and communicate like a Rolls-Royce worthy of the marque.Following more than half a million kilometres of testing, 25% of this processhas now been completed.

ROLLS-ROYCE SPECTRE:ROLLS-ROYCE 3.0

Rolls-Royce 3.0 represents the beginning of themarque’s bold electric future. The term ‘Rolls-Royce 3.0’ is a reference to thebrand’s progress during its renaissance, which began in Goodwood, West Sussexon 1st January 2003. The first Goodwood Rolls-Royce was Phantom, andit was underpinned by its own Bespoke architecture. This was Rolls-Royce 1.0.Following this, a new, highly flexible all-aluminium spaceframe architecturewas conceived that could be adapted for multiple applications, including thecurrent Phantom, Cullinan, Ghost and Coachbuild projects. This was Rolls-Royce2.0. Rolls-Royce 3.0 is the integration of a fully electric power train andDecentralised Intelligence into the marque’s architecture.

In component terms, the simplicity of the car hasincreased significantly. However, the requirement for engineering Spectre – ofsending this uneducated car to Rolls-Royce finishing school – is unparalleled.The definition of engineering has changed. Historically, engineering aRolls-Royce has taken place in workshops. Spectre sees this pivot into thedigital space.

Spectre is the most connected Rolls-Royce ever andeach component within it is more intelligent than in any previous Rolls-Royce.It features 141,200 sender-receiver relations and has more than 1,000 functionswith more than 25,000 sub functions. By comparison, Phantom has 51,000sender-receiver relations, 456 functions and 647 sub functions.

The dramatically increased intelligence of Spectre’selectronic and electric powertrain architecture enables a free and directexchange of detailed information between these 1,000+ functions with nocentralised processing. While this has required engineers to increase thelength of cabling from around 2 kilometres in existing Rolls-Royce products to7 kilometres in Spectre, and to write more than 25 times more algorithms, itoffers a significant step forward for the brand. A dedicated control can becreated for each set of functions which enables unprecedented levels of detailand refinement, allowing for what Rolls-Royce chassis specialists are alreadycalling “Rolls-Royce in high definition”. 

ROLLS-ROYCE SPECTRE: ARCHITECTURE

In creating a design for Spectre, a generouslyproportioned, highly emotional body style was selected. This could only beenabled with the marque’s all-aluminium spaceframe architecture. Indeed, thescale is so far beyond other contemporary coupés that it has been designated anElectric Super Coupé. It is the brand’s belief that there is only one othercontemporary product that occupies this space – Phantom Coupé. The marque’sdesigners consider Spectre to be Phantom Coupé’s spiritual successor. 

Indeed, when it came to styling Spectre, the marque’sdesigners considered the dimensions and emotionality of Phantom Coupé, andother grand coupés from Rolls-Royce’s past. Not only did they create thisemotion with Spectre’s fastback silhouette and size, but they also carriedforward a key design feature of Phantom Coupé: the iconic split headlights, adesign tenet that Rolls-Royce has owned for many decades.

This design typology was selected in consultation withthe marque’s clients, who found the idea of a Phantom-scale Electric SuperCoupé highly appealing. However, the decision to pursue this aesthetic was alsostrategic. Leaders within the brand wanted the first fully electric Rolls-Royceto be highly emotional, something that shows that electric powertraintechnology can deliver on the promise of such grand, seductive and compellingstyling. While Spectre represents an historical moment for Rolls-Royce, it isalso an historic moment for electrification – the technology is now able tocontain the Rolls-Royce experience.

The flexibility of Rolls-Royce’s proprietaryarchitecture, which is reserved for the marque’s exclusive use and does notunderpin mass market cars, enables the exterior design to carry the scalerequired to create the presence of an authentic Rolls-Royce. This is plain tosee in Spectre’s wheel size – it will be the first coupé equipped with 23-inchwheels since 1926.

The flexibility of the marque’s architecture alsoenabled designers to dramatize the coupé experience. By placing the floor halfwaybetween the sill structures rather than on top or underneath the sills, thereis a highly aerodynamic channel for the battery, providing a perfectly smoothunderfloor profile. Likewise, this creates a low seating position andenveloping cabin experience.

By moving the bulkhead location, designers andengineers have also been able to deepen the dashboard location to truly cocoonpassengers. This is amplified with a dramatically low windscreen rake andincredibly efficient airflow profile. This, along with other intelligent designsolutions such as an aerodynamically tuned Spirit of Ecstasy mascot,contributes to a drag coefficient (cd) of just 0.26 in early prototypes.

The battery location, which is enabled by the marque’sarchitecture, unlocks another benefit that is commensurate with the Rolls-Royceexperience. By creating wiring and piping channels between the floor of the carand roof of the battery, engineers have created a secondary function for thebattery – 700kg of sound deadening.

ROLLS-ROYCE SPECTRE: THEEXTRAORDINARY UNDERTAKING CONTINUES

With the winter testing phase completed, Spectre willcontinue its global testing programme. The Electric Super Coupé still has tocomplete nearly two million kilometres before the marque’s engineers willconsider this undertaking complete prior to first customer deliveries in thefourth quarter of 2023. 

- ENDS -

FURTHERINFORMATION

You can find all our pressreleases and press kits, as well as a wide selection of high resolution,downloadable photographs and video footage at our media website, PressClub.

You can also follow marque onsocial media: LinkedIn; YouTube; Twitter; Instagram; and Facebook.

EDITORS’NOTES

Rolls-Royce Motor Cars is awholly-owned subsidiary of the BMW Group and is a completely separate companyfrom Rolls-Royce plc, the manufacturer of aircraft engines and propulsionsystems. Over 2,000 skilled men and women are employed at the Rolls-Royce MotorCars’ head office and manufacturing plant at Goodwood, West Sussex, the onlyplace in the world where the company’s super-luxury motor cars are hand-built.

CONTACTS |Goodwood

Director ofGlobal Communications Richard Carter+44 (0) 1243 384060 / Email

Head ofCorporate RelationsAndrew Ball+44 (0) 7185 244064 / Email

Head ofGlobal Lifestyle CommunicationsEmma Rickett+44 (0) 7815 244061 / Email

UnitedKingdomIsabel Matthews+44 (0) 7815 245127 / Email

CONTACTS | REGIONALAsia Pacific – NorthRosemary Mitchell+81 (0) 3 6259 8888 / Email

AsiaPacific – SouthHal Serudin+65 8161 2843 / Email

Central andWestern Europe Ruth Hilse+49 (0) 89 382 60064 / Email

Central/EasternEurope and CISFrank Tiemann+49 (0) 160 9697 5807 / Email

ChinaAnna Xu+86 10 84558037 / Email

Middle Eastand Africa Rami Joudi+971 56 171 7883 / Email

Russia Malika Abdullaeva+7 916 449 86 22 / Email

TheAmericasGerry Spahn+1 201 930 8308 / Email

ទាក់ទងជាមួយ:
ឡាន
អាន​បន្ថែម
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...