Automobili Lamborghini បំបែកកំណត់ត្រាឆ្នាំ ២០២១ សម្រេចលទ្ធផលល្អបំផុតរបស់ខ្លួនដែលមិនធ្លាប់មាន ដោយបានចែកចាយរថយន្ត ៨,៤០៥ គ្រឿង - TrueID

Automobili Lamborghini បំបែកកំណត់ត្រាឆ្នាំ ២០២១ សម្រេចលទ្ធផលល្អបំផុតរបស់ខ្លួនដែលមិនធ្លាប់មាន ដោយបានចែកចាយរថយន្ត ៨,៤០៥ គ្រឿង

January 12, 2022

ភ្នំពេញ៖ ក្រុមហ៊ុន Automobili Lamborghini បានបញ្ចប់ឆ្នាំ ២០២១ ជាមួយនឹងកំណត់ត្រាលទ្ធផលដ៏គួរឱ្យកត់សម្គាល់៖ រថយន្តចំនួន ៨,៤០៥ គ្រឿង ត្រូវបានចែកចាយទូទាំងពិភពលោក ដែល​ធ្វើឱ្យក្លាយជាឆ្នាំដ៏ល្អបំផុតរបស់ក្រុមហ៊ុនដែលមិនធ្លាប់មានពីមុនមក។ ការលក់បានកើនឡើង ១៣% នៅឆ្នាំ ២០២០ ដោយសារ​ការកំណត់ និងការតាមដានយុទ្ធសាស្រ្តកំណើន។

លោក Stephan Winkelmann ប្រធាន និងជានាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន Automobili Lamborghini បានមានប្រសាសន៍​ថា៖

មានកំណើនពីរខ្ទង់នៅក្នុងតំបន់ធំចម្បងទាំងបីកន្លែង ដែលម៉ាកសញ្ញារថយន្ត Lamborghini ត្រូវបានបង្កើតឡើង អាមេរិក (+១៤%) អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក (+១៤%) និងEMEA (អឺរ៉ុបមជ្ឈិមបូព៌ា និងអាហ្វ្រិក +១២%)។ ក្រុមហ៊ុនរក្សាចំណែកប្រកប​ដោយ​​សមតុល្យរវាងតំបន់ទាំងនេះ នៅក្នុងបរិមាណជាសកលពោលគឺ ៣៥%, ២៧% និង៣៩% រៀងៗគ្នា។ ទាក់ទិននឹង​ទីផ្សារនីមួយៗ សហរដ្ឋអាមេរិកបានឈរនៅលំដាប់កំពូល (លក់បាន ២៤៧២ គ្រឿង, +១១%) ចំណែកឯប្រទេសចិនបានឡើង​មក​លំដាប់ទីពីរ (លក់បាន ៩៣៥ គ្រឿង, +៥៥%)។ ក្រោយគេ គឺប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ (លក់បាន ៧០៦ គ្រឿង, +១៦%) និង​ចក្រភព​អង់គ្លេស (លក់បាន ៥៦៤ គ្រឿង, +៩%)។ ទីផ្សារក្នុងស្រុកសម្រាប់រថយន្ត Lamborghini ក៏មានការកើន​ឡើងនៃ​តួលេខផងដែរនៅប្រទេសអ៊ីតាលី ដែលរថយន្តចំនួនសរុប ៣៥៩ គ្រឿងត្រូវបានចែកចាយ(+៣%)។

បើយើងនិយាយពីម៉ូដែលរថយន្ត រថយន្ត Urus Super SUV ទទួលបានជោគជ័យជាបន្តបន្ទាប់​ ដោយបានចែកចាយ​ចំនួន ៥,០២១ គ្រឿង។ 

Urus
Urus

តាមពីក្រោយនេះ គឺម៉ូដែល Huracán ដែលដំណើរការដោយម៉ាស៊ីន V10 ដោយឃើញមានការកើនឡើង​ប​រិមាណ​លក់​​យ៉ាងខ្លាំងរហូតដល់ ២៥៨៦ គ្រឿង ដោយសារកម្លាំងសន្ទុះដ៏ខ្លាំងក្លាដែលផ្តល់ដោយ Huracán STO។ 

Huracán STO
Huracán STO

លើសពីនេះទៀត ក៏មានការចែកចាយម៉ូដែល 798 Aventadors (ម៉ូដែល V12) នៅទូទាំងពិភពលោកផងដែរ។

Aventador LP 780-4 Ultimae
Aventador LP 780-4 Ultimae
Aventador LP 780-4 Ultimae Roadster
Aventador LP 780-4 Ultimae Roadster

ទស្សនវិស័យអំពីការលក់នៅតែបន្តមានភាពល្អប្រសើរជាវិជ្ជមានក្នុងឆ្នាំថ្មីនេះ ដោយសារបរិមាណបញ្ជាទិញមានយ៉ាង​ច្រើនដែលគ្របដណ្តប់ស្ទើរតែទាំងស្រុងលើការផលិត ដែលបានគ្រោងទុកក្នុងឆ្នាំ ២០២២ នេះ។ ផែនការយុទ្ធសាស្រ្តរបស់​ក្រុមហ៊ុន Lamborghini សម្រាប់ឆ្នាំខាងមុខរួមមាន ផលិតផលថ្មីចំនួនបួនមុខដែលនឹងត្រូវដាក់បង្ហាញក្នុងរយៈពេល ១២ ខែ បន្ទាប់។

លោក Winkelmann បានប្រសាសន៍បន្ថែមថា៖

កាលពីឆ្នាំ ២០២១ ផលិតផលថ្មីចំនួនបីមុខ ត្រូវបានដាក់ឱ្យដំណើរការ HuracánSTO - Super Trofeo Omologata ដែលជាម៉ូដែលរថយន្តយកលំនាំតាមរថយន្តប្រណាំង Huracán Super Trofeo EVO និង GT3 EVO; Aventador Ultimae ដែលជាស៊េរីចុងក្រោយនៃម៉ូដែល Aventador និង Countach LPI 800-4 ដែលជានិមិត្តរូបដ៏អស្ចារ្យ​បង្ហាញអំពីការរចនាម៉ូត​ឌីហ្សាញ និងបច្ចេកវិទ្យាទំនើបជឿនលឿនសម្រាប់ប្រារព្ធខួបលើកទី ៥០ នៃរថយន្តស្ព័រ Countach។

បន្ថែមពីលើម៉ូដែលទាំងនេះនៅឆ្នាំ ២០២១ ក្រុមហ៊ុន Lamborghini ក៏បានបង្ហាញពីយុទ្ធសាស្ត្ររថយន្តអគ្គិសនីនា​ពេល​អនាគតរបស់ខ្លួនផងដែរ។ “DirezioneCor Tauri” (“Toward Cor Tauri”) គឺជាឈ្មោះមាគ៌ា ដែលនឹងដឹកនាំក្រុមហ៊ុន​ក្នុង​ដំណើរ​លុបបំបាត់កាបូន សម្រាប់ម៉ូដែលនាពេលអនាគតរបស់ខ្លួន និងទីតាំងរោងចក្រ Sant'Agata Bolognese ស្របតាម​វិធីសាស្រ្តរួមនៃយុទ្ធសាស្រ្តនិរន្តរភាពបរិស្ថានរបស់ខ្លួន។ នៅក្នុងដំណើរការផលិតរថយន្ដអគ្គិសនីទាំងមូល​ នឹងមានការផ្តោតជា​សំខាន់លើបច្ចេកវិទ្យាកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងដំណោះស្រាយដែលអាចធានាបាននូវដំណើរការដ៏ល្អបំផុត និងប្រកបដោយ​សក្ដានុពលសម្រាប់ការបើកបរ។ យើងនឹងចំណាយប្រាក់ជាង ១,៥ ពាន់លានអឺរ៉ូក្នុងរយៈពេលបួនឆ្នាំ​ លើការវិនិយោគតាម​សម័យ​កាល ដែលនឹងឃើញ Lamborghini សម្ពោធដាក់លក់ម៉ូដែលហៃប្រ៊ីតដំបូងរបស់ខ្លួននៅឆ្នាំ ២០២៣ និងមានរថយន្តអគ្គិសនីនៅ​ដំណាច់ឆ្នាំ ២០២៤ ក្នុងគោលបំណងកាត់បន្ថយការបំភាយឧស្ម័នកាបូនិកបានត្រឹម ៥០% ចាប់ពីឆ្នាំ ២០២៥ តទៅ។ក្រោយមក​ទៀត ម៉ូដែលរថយន្តអគ្គិសនីពេញលេញទីបួន នឹងត្រូវដាក់បញ្ចូលបន្ថែមទៅក្នុងខ្សែសង្វាក់ផលិតផលនៅពាក់កណ្តាលទីពីរនៃ​ទសវត្សរ៍នេះ៕

ព័ត៌មានអំពី Automobili Lamborghini៖ www.lamborghini.com

អាន​បន្ថែម
Loading...
Loading...
Loading...
Loading...