កូរ៉េខាងត្បូង ៖ BTS ដឹងទាំងអស់អំពីអនុស្សាវរីយ៍របស់ARMY ទាំងរឿងកំប្លែងៗខាងក្នុង និងរឿងអាថ៌កំបាំង ប៉ុន្តែពួកគេមិនមែនជាមនុស្សតែម្នាក់គត់ទេទីភ្នាក់ងារ Big Hit Music របស់ BTS ក៏កំពុងបង្ហាញជាថ្មីម្តងទៀតថាចិត្តគំនិតក៏គិតដូចគ្នាដែរ។
សព្វថ្ងៃនេះ ក្រុម BTS បានចាក់ផ្សាយកម្មវិធីមួយគឺ ការសិក្សាជាមួយនឹងBTS ដែលជាការផ្សាយបន្តផ្ទាល់នៅលើរបស់ពួកChannel YouTube របស់ពួកគេគឺBANGTANTV ហើយដូចការរំពឹងទុករបស់អ្នកគាំទ្រ មិនអាចផ្តោតអារម្មណ៍លើកិច្ចការផ្ទះរបស់ពួកគេទាល់តែសោះ ដែលពួកគេបានបញ្ចប់ការសិក្សាជាមួយ BTSតែអ្នកខ្លះមានអារម្មណ៍ថា ខ្លឹមសារថ្មីមួយនេះហាក់ដូចជាស៊ាំទម្លាប់និងធ្លាប់ឃើញរួចមកហើយ។
Not Bighit, copying armys idea again !! 🙂 pic.twitter.com/ejaAwWkwEm
— madam⁷ (@H0SE0KZ) September 2, 2021
គួររំលឹកថា “Studywith BTS” គឺជាខ្លឹមសារផ្ទាល់មួយរបស់ ARMYដែលមានភាពរស់រវើក គឺអ្នកគាំទ្រច្នៃប្រឌិតខ្លះបានថតវីដេអូឃ្លីបរបស់ BTS ហើយកែសម្រួលវា ឱ្យមើលទៅដូចជាការហៅទូរស័ព្ទតាមកម្មវិធី Zoom។ ការកែប្រែអន្តរកម្មទាំងនេះបានក្លាយជាការពេញនិយមជាពិសេស ក្នុងកំឡុងពេលមានជំងឺរាតត្បាត ដោយសារមនុស្សជាច្រើនកំពុងចូលរៀនហើយធ្វើការស្ទើរតែទាំងអស់ នៅក្នុងកម្មវិធីមួយនេះ។
bighit stealing armys ideas: the saga continues pic.twitter.com/pBkDI6QkN3
— xia⁷ (@vantends) September 2, 2021
ទោះយ៉ាងណា នេះមិនមែនជាលើកទីមួយទេ ដែល BigHit Music បានទទួលការបំផុសគំនិតពីអ្នកគាំទ្រ គំនូសតាងលំហូរសម្រាប់ ផែនទីមគ្គុទ្ទេសការលក់សំបុត្រអេឡិចត្រូនិច មើលទៅគួរឱ្យកត់សម្គាល់ស្រដៀងនឹងគំនូសតាងលំហូរពីសៀវភៅ ណែនាំទិញរបស់អ្នកគាំទ្រ សូម្បីតែអនុស្សាវរីយ៍ដូចជាឈុត Billboard HOT ១០០របស់អ្នកគាំទ្រ ក៏បានក្លាយជាខ្លឹមសារផ្លូវការហើយ៕
armys ideas bighit copying them pic.twitter.com/Qi9AfPYYbM
— cleo⁷ (@seesaw__yoongi) September 2, 2021
តើបុគ្គលិក Big Hit Music កំពុងលាក់ខ្លួននៅលើកម្មវិធី Twitter និង TikTok មែនទេ?